#Timeliners_ads 8.06.15 Τελικός του Champions League ,Heineken κι ολίγη από Plissken

Standard

heineken

Το τερμάτισε η Heineken στον τελικό Champions League του Σαββάτου. Κάποια στιγμή το tl μας στο twitter ήταν γεμάτο tweets Heineken και χρηστών που τον έβλεπαν και σχολίαζαν μέσω twitter.

Ο διεθνής λογαριασμός Heineken έκανε παιχνίδι με διάφορους τρόπους και μέσω του hashtag #ChampionTheMatch.  Πάρτε μια φωτογραφική γεύση:

(κλικ στη φωτό να δείτε το vine)

Στην Ibiza κακοπέρασαν οι καλεσμένοι της Heineken

Τα καλύτερα όμως τα είδαμε από το ελληνικό account της Heineken τα κλειδιά του οποίου πήρε για την ώρα του ματς  ο αγαπητός και γλαφυρότατος Freddos.

O Freddos, γνώστης τόσο του μέσου όσο και του αθλήματος απάντησε ΚΑΠΟΙΕΣ από τις ερωτήσεις του κοινού (μπηχτή) και μας χάρισε απολαυστικές στιγμές με χιούμορ, αισθησιασμό και φαντασία.Κάντε κλικ πάνω στο tweet που ακολουθεί για να νοιώσετε κι εσείς.

Είναι αλήθεια ότι το real time marketing κερδίζει όλο και παραπάνω ‘χώρο’ στα κοινωνικά δίκτυα και με χαρά μας ξαναείδαμε την Vodafone CU να κάνει παιχνίδι, αυτήν την φορά καλύπτοντας act προς act το Plissken Festival.

Σε άλλα νέα θα καταφέρει το twitter να γίνει Google? Κλικ για να μάθετε

Και τέλος μπορούν τα ολογράμματα να αλλάξουν τον κόσμοτης ψυχαγωγίας και της διαφήμισης? Αν δεν διαβάζετε γαλλικά, βάλτε μεταφραστή και μυηθείτε σε μια νέα φανταστική εμπειρία που θα μας αλλάξει τον τρόπο που σκεπτόμαστε τη διαφήμιση.

Καλή εβδομάδα και βάλτε και κανένα gif στο Facebook τώρα που τα σηκώνει

Σχολιάστε