#Timeliners_ads 4.03.14 Heineken:The Odyssey film

Standard

odyssey

Καινούρια καμπάνια από την Heineken, την τσιμπήσαμε από τον @vananiadis στο Twitter και μετά… ρωτώντας πάει κανείς στην Πόλη.

Περί Οδύσσειας ο λόγος, η καμπάνια είναι μια ταινία με τίτλο «The Odyssey Film» και βέβαια δεν έχει να κάνει και τόσο με το Ομηρικό έπος. Αντίθετα, πρόκειται για ένα σύγχρονο διαφημιστικό έπος από την Wieden and Kennedy με πρωταγωνιστές πολλούς σπεσιαλίστες, έκαστος στο είδος του, από τύπο που ανοίγει μπύρες με γαρίδες ως και σχοινοβάτη. Με ένα παραληρηματικό μοντάζ η ταινία ξεδιπλώνεται πάνω σε ένα κρουαζιερόπλοιο με πολλά απρόοπτα κι εκπληκτικά δρώμενα που βασισμένα στις ικανότητες των  ταλαντούχων πρωταγωνιστών της δημιουργούν μια εκρηκτική ατμόσφαιρα κεφιού υπό τους ήχους του «16 Toneladas» του Noriel Vileba.

Κεντρικό μήνυμα της ταινίας «Every Man is legendary at something» και συμφωνούμε απόλυτα. Δείτε την ταινία εδώ (κλικ)

Και τώρα δείτε εδώ το διαδραστικό φιλμ που παρουσιάζει την εξέλιξη της ταινίας  με εμβόλιμες πληροφορίες και πλάνα από το casting των πρωταγωνιστών της (κλικ)

Κι ακολουθούν άρθρο με τα credits της καμπάνιας, video με την άποψη της Heineken και μια playlist που περιλαμβάνει το κομμάτι που ακούγεται στην ταινία και πολλά ακόμη samba rock κομμάτια (κλικ στις φωτό)


> Από το ΑΧΕ και την καμπάνια για το νέο του άρωμα PEACE «MAKE LOVE NOT WAR»

>Ένα twitter account που μιλάει με πολλά γλυκόλογα  με τους φίλους της αγαπημένης Μερέντας- kudos σε όποιον το τρέχει, εξαιρετική δουλειά

> Βραδιά Oscars απόψε που γράφονται αυτές οι γραμμές και τα επιτελεία των διαφημιζομένων ελπίζουν σε καλύτερα αποτελέσματα από πέρσι, θα στενάξει το twitter στα hashtags κι ανυπομονούμε για πρωτότυπες ιδέες real –time marketing . Διαβάστε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανάλυση εδώ

> O φίλος μας @georgetikis μας έστειλε ένα πολύ ενδιαφέρον vine της Visa με αφορμή τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες Sochi 2014. Δείτε το με κλικ στη φωτό

> Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρώτο μέρος της καμπάνιας της ABSOLUT “Transform Today” διαβάζουμε στην popaganda.gr«Για 3 εβδομάδες (3/2 – 21/2), οι φίλοι της Absolut στο Facebook, είχαν την ευκαιρία να επηρεάσουν, με τις ιδέες τους, την εξέλιξη της πρώτης ταινίας κινουμένων σχεδίων του διάσημου Βραζιλιάνου εικονογράφου Rafael Grampa, μέσα από μια σειρά 6 διαδραστικών σκηνών». Διαβάστε αναλυτικά και δείτε κι όλες τις σκηνές εδώ

> Θα κλείσουμε μουσικά. Είτε είστε απλά περίεργος, είτε ψάχνετε κάτι είτε σας αρέσει να νικάτε στο trivial pursuit  μπείτε και περιηγηθείτε οπωσδήποτε εδώ. Τα  πάντα όλα για μουσική και διαφημιστικά και πολλά περισσότερα

Καλή εβδομάδα, Καλή Σαρακοστή κι αγάπη μόνο και μουσικές

Σχολιάστε