#Timeliners_ads: #TEDxAth κι άντε και του χρόνου

Standard
tedxath1Οι Αμερικάνοι έχουν το Thanksgiving για να ανοίξουν την εορταστική περίοδο, εμείς καταλαβαίνουμε ότι έρχονται Χριστούγεννα με το TEDxAthens (και την Blogovision).

Έγινε την Παρασκευή και το Σάββατο που μας πέρασε το TEDxAthens στο  κατάμεστο κτίριο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Το venue καλή επιλογή, πολύ πιο εύκολη η πρόσβαση από τις επιλογές της οδού Πειραιώς, απλά πιο στενάχωρο και κλειστοφοβικό  σχολίασαν πολύ.

Εξαιρετική η οργάνωση στα δύο Simulcast και αυτό του Cosmote και αυτό της Coca-Cola που, τι έκπληξη, προτιμήσαμε και τις δύο μέρες του Tedx.

Εξαιρετική η ποιότητα του φαγητού και με concept  (για την ποσότητα δεν μπορούμε να σχολιάσουμε γιατί δεν το ψάξαμε), best serve Coca-Cola στα κατάλληλα σποτ κι άψογη η εμφάνιση της Heineken  η οποία έρρεε άφθονη σε αυτά τα φανταστικά αλουμινένια μπουκαλάκια σε όλη τη διάρκεια του event – τις κατάλληλες ώρες φυσικά. Εξαιρετικά και τα δύο προωθητικά teams, παρακαλούμε  διαδώστε το  μπας και φτάσει στα αυτιά των υπεύθυνων τους.

Τα παραπάνω μπορεί να ακούγονται ανούσια αλλά είναι πολύ σημαντικά για ένα event που φιλοξενεί επί 17 ώρες πάνω από 1000 ανθρώπους  που το επέλεξαν για να εμπνευστούν και μάθουν. Αλλά ας περάσουμε στο κυρίως πιάτο.

Οι ομιλητές ήταν πολλοί , περισσότεροι Έλληνες από ποτέ αν δεν κάνουμε λάθος και το θέμα ήταν ‘Αχαρτογράφητα Νερά’. Θα σταθούμε στους τρείς  πιο σχετικούς με τα του χώρου μας.

Χρήστος Αλεφάντης, ιδρυτής και αρχισυντάκτης του Περιοδικού ‘Σχεδία’ το οποίο και πουλάνε άστεγοι ώστε να εξοικονομούν ένα κάποιο αξιοπρεπές εισόδημα. Τι σχέση έχει αυτό με τον χώρο μας; Σκεφτείτε ελεύθερα, σημειώστε 2-3 εναλλακτικές και μετά ή αναζητήστε και αγοράστε το περιοδικό ή κάντε ένα τηλέφωνο στο 213 023 1220.To site είναι www.shedia.gr  αν θέλετε να πάρετε μια μυρωδιά πριν κάνετε τη σωστή κίνηση. Τα ΑΒ Vassilopoulos την έκαναν ήδη. Γιατί όχι κι ο δικός σας πελάτης; Ή εσείς;

Δημήτρης Κατσαχνιάς

Αντιγράφουμε από το blog του TEDxAthens «Ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, αν και ξεκίνησε σπουδάζοντας Χημικός Μηχανικός, στη συνέχεια εργάστηκε στον τομέα Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης σε διάφορες θέσεις των πολυεθνικών εταιριών L’Oreal και Lancôme Skincare.

Το 2002 συν-ίδρυσε και διευθύνει την AIR Paris, μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες προβολής με εκτεταμένη εμπειρία στη διαφήμιση και την επικοινωνία.  Στην πορεία, η εταιρεία έχει σημειώσει μια μακρά σειρά επιτυχιών συμπεριλαμβάνοντας brands υψηλής προστιθέμενης αξίας στους κλάδους της μόδας, των αρωμάτων, των κοσμημάτων, των αλκοολούχων ποτών και των προϊόντων ομορφιάς. Στη συνέχεια ξεκίνησε με τον ίδιο τρόπο και την Garden and Partners, μια υπηρεσία που ειδικεύεται στο στρατηγικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη των brands. Οι εταιρίες του διαθέτουν γραφεία στο Παρίσι, τη Σαγκάη και τη Νέα Υόρκη, και το πελατολόγιο τους περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ονόματα όπως τον όμιλο Estée Lauder, τη Longchamp, τη Lancôme, τον οίκο Dior, τον David Beckham, την Kate Moss, την Guess, την Guerlain, την Links of London, τη Falke, τη Folli Follie, και την Moët et Chandon».

O άνθρωπος πίσω από όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα μας μίλησε για το πώς μπορούμε να κάνουμε μια καμπάνια οικουμενική, συσχέτισε ευφυώς την αισθητική με την ηθική και, τελικά, προκάλεσε σε πολύ κόσμο μια απορία (και γι αυτό, αρκεστήκαμε να ‘αντιγράψουμε’ το ‘CV’ του): Πως και δεν έχει τύχει να τον καλέσει ποτέ ο κλάδος μας για μια εμπνευστική ομιλία εδώ? Του έχει απευθυνθεί ποτέ η Ελλάδα για να βάλει το χεράκι του; Σε όλα αυτά τα κολλέγια και τα ινστιτούτα που προσφέρουν μαθήματα προς ναυτιλομένους  δεν θα ήταν πολύ ωραία ιδέα να μιλήσει κάποτε σε αυτά τα νέα παιδιά που ονειρεύονται μια καριέρα στην επικοινωνία και  το marketing;
Αμηχανία.

ΩΩΩΩ! O Florian Schmitt. Γοητευτικότατος (και δυστυχώς για πολλές όχι μόνο παντρεμένος αλλά κι ερωτευμένος με τη γυναίκα του)  πολύ προσιτός σε όλους όπως προσέξαμε μετά που τον συναντήσαμε και με το χάρισμα του λόγου και της αμεσότητας  μας τα είπε όλα σε 18’. Ή περίπου. Ο Florian έχει βρει τον τρόπο να ανακαλύπτει καινούρια μονοπάτια με το μυαλό του και τη δουλειά του, στο κεφάλι έχει γρανάζια που γεννάνε καινοτομία κι είναι αφοπλιστικά αθώος κι ειλικρινής κι ανήσυχος και μάλλον απείθαρχος αλλά και  hard working και γι αυτό τα καταφέρνει όλα αυτά. Μιλάει για το πώς μπορεί η σκέψη και το μυαλό να ξεφύγουν για να επανέλθουν εκεί που οφείλουν κι είναι από αυτούς που πιστεύουν ότι οι ιδέες έρχονται μακριά από υπολογιστές.

Αν κλικάρετε στη φωτό θα δείτε κάτι για το οποίο είχαμε μιλήσει σε ανύποπτο χρονικό διάστημα σε ένα από εκείνα τα προ Timeliners #FlipSideCast, το Google Gravity

Θερμή παράκληση, περιηγηθείτε μετά στο site της εταιρείας του Hi-Res! Δείτε τι κάνει, πόσα βραβεία έχει πάρει και κυρίως για ποιες δουλειές στις Κάννες και μετά διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε στην Popaganda.gr εδώ

Κούμπωσαν όλα τώρα.

Αν και το θέμα ήταν αχαρτογράφητα νερά αυτό που έμεινε στο μυαλό μας είναι η βαθειά συγκίνηση, το  πάθος, η αγάπη για τους ανθρώπους και τη ζωή, η θετική σκέψη αλλά κι ο αυθορμητισμός που χαρακτηρίζει όλους όσους παλεύουν καινούριους δρόμους είτε γιατί έτσι ‘τόχαν’ από μικροί όπως οι  δύο μαθητές  – Μπάτας/Ταλιάκης της Γ’ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Κωστέα-Γείτονα που δημιούργησαν το mypharmacy, είτε γιατί τους προέκυψε στο δρόμο όπως του @DigitalDoes (τέως ποδοσφαιριστή που βγήκε off από ατύχημα κι ότι καλύτερο αγαπήσαμε φέτος στο TEDxAthens). Κλικ κι άντε και του χρόνου!


Σχολιάστε